sobota, 5 listopada 2011

Bożonarodzeniowa kartka dla lubego

To jest kartka w którą włożyłam najwięcej zapału, energii oraz serca. Wydaję mi się również najbardziej kreatywna. Kartka jak w tytule dla mego ukochanego. Może jest tam trochę za dużo serc jak na gwiazdkę i za mało świąt jak w świątecznej kartce, ale mam nadzieję, że mu się spodoba. Oby!

W rzeczywistości jest to zwykły papier techniczny na który przykleiłam brązowy papier rysunkowy.
Do tego pasek czerwono-białej kraty, pomiędzy tym biały pasek.


Z zwykłego, szarego papieru rysunkowego wyciełam koło, a na nie przykleiłam czerwoną, również okrągłą nalepkę. Następnie wyciełam kolejne koło z żółtego filcu i przykleiłam na pozostałe okręgi. Najtrudniejsze było wycięcie rękawic z białego filcu. Chyba jakoś dało radę?



 Z elementów "wystających" Jest napis MOC z niebieskiej gąbki. Słowo "życzeń" to moje koślawe pismo.


A to już tył kartki. Użyłam moich ukochanych pseudo-filcowych śnieżynek. Ostatnio odkryłam, że kartki które mają ozdoby po obu stronach mają klimat :)




I sam środek. Jest dość nietypowy. W kieszonce będą znajdowały się moje życzenia. 



Natomiast tam gdzie byłyby one normalnie jest wiszące serducho z filcu. W tym roku daje mu w podarunku własne serce :)


1 komentarz:

noomiy pisze...

ha! ciekawa ta kartka z rękawiczkami! :)